איורים הומוריסטיים כמתנה אישית

יש הרבה מצבים וחוויות שונים שמייצרים איורים מצחיקים. שמירת ספר רישומים של חוויות אלה היא דרך מצוינת ליצור את המשל הבא שלך. כאשר עושים ציורים אלה, לשמור את זה פשוט ולוודא שאתה נהנה. ואז, אתה תהיה מופתע כמה יצירות האמנות שלך יגדלו עם הזמן. וכמובן, החלק הכי טוב הוא שלעולם לא ייגמרו לך הדברים לצייר! בסוף, הציורים שלך יהיו גם מצחיקים וגם מקוריים!

אם אתם מחפשים עוד דוגמאות של סיפורים ואיורים מצחיקים, 1001 עוד איורים הומוריסטיים לדיבור ציבורי הוא מלא באנקדוטות ואיורים שמאורגנים בסדר אלפביתי, מספרי, לצורך התייחסות קלה, הוא גם מלא בחלל שבו אתם יכולים לציין מתי השתמשתם באיור מסוים. לא משנה באיזה נושא אתה עובד, אתה תמיד יכול לפנות להמחשה הומוריסטית למחמאה המושלמת למצגת שלך.

אם אתם בעסקי הנאומים, אתם צריכים ספר טוב עם טונות של איורים הומוריסטיים כדי לתבל את ההרצאות שלכם. המחברים של 1001 איורים הומוריסטיים לנאומים ציבוריים הרכיבו מדריך זה כדי לעזור לך להשתמש באיורים הומוריסטיים בצורה יעילה בנאומייך. ‏ הספר הזה מאורגן על ידי נושא, וכל אנקדוטה היא אינדקס כך שאתה יכול למצוא את הנכון בקלות. להלן מספר דוגמאות של דוגמאות לנושאים שונים. ‏

1001 איורים הומוריסטיים לנואמים הם התייחסות מושלמת לנואמים ולמגישים. בספר זה יש מאות אנקדוטות הומוריסטיות המאורגנות בסדר אלפביתי, מספרי ונושא. זה כולל מקום בשבילך להקליט כאשר אתה משתמש בכל איור. בין אם אתה מדבר בבית ספר או בישיבת תאגיד, אתה בטוח למצוא איור מצחיק לכל נושא. אתה תמצא אחד חדש בכל יום!

פרטים נוספים: https://boringathome.co.il/