למה לקנות מצרכים באינטרנט – הנה התשובות

מצרכים

יותר צרכנים מתחילים לרכוש את המצרכים שלהם באינטרנט. בארה "ב לבדה, יותר ממיליון צרכנים עשו זאת בחמש השנים האחרונות בלבד. זה מונע על ידי העובדה שהעלות של קניות מצרכים הפכה להיות בלתי נסבלת עבור רוב האנשים עקב עלויות עולות הקשורות בדלק. המחיר הגבוה של הגז והעלות הגבוהה של המצרכים מאלצים יותר צרכנים לקנות בחנות המקומית שלהם לעתים קרובות יותר, אבל כשהם עושים זאת, הם מוצאים שזה בלתי אפשרי לקחת איתם הביתה את כל המצרכים הנדרשים צרכנים רבים בודקים כיום קניות מקוונות למצרכים.

אחת ההתנגדויות העיקריות של צרכנים רבים לקניות באינטרנט היא הדאגה שלהם לגבי האבטחה. חששות קיימים גם לגבי האם יש מספיק סופרמרקטים באזור נתון שיתמכו ברמת הביקוש שתיווצר אם כל הצרכנים בשכונה מסוימת באמת ינסו לרכוש את כל המזון מאותה החנות בבת אחת. יש החוששים שמכירות מצרכים באינטרנט לא ישפיעו משמעותית על מספר המשלוחים הביתיים.

העובדה שיותר ממיליון צרכנים קנו מצרכים באינטרנט מאז 2021 ממשיכה לתדלק את הטיעון של המתנגדים לקניית מצרכים באינטרנט. אלה כוללים משווקים למצרכים שנרכשים. השאלה שמשווקים אלה שואלים את עצמם היא האם סביר שהם ישלמו על העלות של המערכות האוטומטיות שמאפשרות למערכת להזמין פריטים בכל פעם שהצרכנים מציינים אותם. המשווקים חייבים להרוויח כסף כדי לשרוד בשוק תחרותי. זה הגיוני לחלוטין שהם ישלמו פרמיה כדי לקבל הזמנות אוטומטיות למצרכים שלהם.

ברור שהרבה אנשים שקונים באינטרנט מצרכים עושים זאת כי הם לא מרגישים שהם יכולים להשיג את אותם מוצרים איכותיים אם הם קונים אותם בשוק הלבנים והמרגמות. בסופו של יום, ההחלטה לקנות מצרכים שנמכרים על ידי מערכת אוטומטית באינטרנט היא החלטה שרוב הצרכנים יעשו. זו הסיבה שנתח השוק יורד בהתמדה עם הזמן. עוד אנשים שעושים קניות לצרכים שלהם בסופרמרקט עושים זאת באינטרנט. מגמה זו לא תשתנה בעתיד הקרוב.

נתח השוק נופל לסופרמרקטים כי יש פחות אנשים שקונים את המוצרים שהם רוצים. אין זה אומר שהתחרות בין החנויות אינה אינטנסיבית מספיק כדי לדחוף את הפועלים בתוך מגבלות נתח השוק להגדיל את זמינות המוצרים שלהם. למעשה, רוב הזמן, החנויות הקטנות יותר נאלצות למכור פחות פריטים בשל העובדה שהן אינן מסוגלות לעמוד בדרישות לקוחותיהן. זוהי אחת הסיבות מדוע קניות באינטרנט הוא כל כך פופולרי. אחת הדרכים להבטיח שהדבר לא יהפוך לבעיה עבור הקונים היא להזמין מצרכים באינטרנט.

דרך נוספת להבטיח שקניות מצרכים נוחות יותר היא להשתמש באותו מקום בכל פעם שאתה קונה מצרכים באינטרנט. אתה יכול להתחבר למחשב שלך משולחן העבודה שלך כדי לקנות מצרכים שבועיים באינטרנט. כל מה שאתה צריך לעשות זה לאסוף את ההזמנה השבועית שלך ולעקוב אחרי אותם צעדים שהיית עושה אם היית רוכש אותה מחנות לבנים ומרגמות. תחסוך זמן ומאמצים אם לא תצטרך לנסוע לחנות הקרובה ביותר. זהו גורם מכריע עבור הקונים בכל הנוגע להפקת המרב מזמנם.

כצרכנים, אנחנו צריכים להיות מודעים לעובדה שאנחנו גם הופכים פחות מרוצים מהאופן שבו הקניות שלנו באינטרנט נערכות. חשוב להקדיש רגע כדי להרהר במטלות שהם רוצים לעשות לפני שאתה מכניס את המצרכים שלך משם. יש שימצאו שנוח יותר פשוט לשים את הפריטים במקפיא במקום ללכת לחנות. אף ־ על ־ פי שהדבר עשוי לנחם קונים מסוימים, ניתן למצוא שמי שעושים את הקניות דרך קבע באינטרנט חוסכים כסף בקניית אותם פריטים בכמויות גדולות.

קניות באינטרנט הן דרך נוחה לצרכנים לחסוך כסף. עם ההתפתחויות האחרונות במסחר האלקטרוני, יותר צרכנים מאי פעם מסוגלים לנצל שפע של הזדמנויות קניות מקוונות. הצרכנים כבר לא מוגבלים רק לקניות באזור המקומי שלהם או רק לקניות ממכולת קטנה שבמקרה ממוקמת קרוב אליהם. עם ההתקדמות בטכנולוגיה, הצרכנים יכולים לקנות מהמשרד או מהבית שלהם ולקנות מוצרים שאינם בטווח המחירים שלהם. אתרי מסחר אלקטרוני מציעים הצעות ערך ללקוחות, וזו הסיבה שיותר אנשים קונים באינטרנט מצרכים.