דברים שכדאי לדעת בעת הזמנת סיור לוותיקן?

יש כמה דברים לדעת בעת הזמנת סיור בוותיקן. ראשית, הדרך הטובה ביותר להבטיח שתהיה לך חוויה מצוינת היא לשכור מדריך טיולים. מדריכים אלה יעזרו לך להימנע מהתורים הארוכים במשרד הכרטיסים וידלגו על בדיקת האבטחה. הם גם יספקו שפע של מידע על ההיבטים השונים של הוותיקן.

מהו הסיור הטוב ביותר לוותיקן?

כאשר מתכננים את הטיול לוותיקן, חשוב לדעת היכן לפגוש את המדריך שלך. אם אתה יוצא לסיור מודרך, המדריך יסביר לך היכן תפגוש, ויהיה לו חפץ מוכר שיעזור לך למצוא את המקום הנכון. בעוד אתה יכול ללכת לוותיקן מכל יעד תיירותי, זה הרבה יותר קל להשתמש במטרו.

בעת בחירת סיור, ודא שאתה בוחר אחד הכולל את הקפלה הסיסטית, גני האפיפיור וגני הוותיקן. חלק מהסיורים האלה קצת יותר יקרים, אבל יש להם בונוס נוסף: קבינט המסכות ייפתח במיוחד לסיור. בנוסף, תהיה לך כניסה מוקדמת לקפלה הסיסטין, והגנים. תהיה לך גם הזדמנות לבלות קצת זמן בגנים, שפתוחים רק למספר קטן של מבקרים בכל יום.

אם אתה מטייל עם ילדים קטנים, כדאי שתשקול סיור פרטי. קבוצות גדולות נוטות להיות צפופות מדי, והמדריך שלך לא יכול לצעוק להישמע מעל din. סיורים פרטיים יכולים להיות אידיאליים למשפחות, כפי שהם יכולים לכלול ציד נבלות מרגש שמלמד את הילדים שלך על מוזיאוני הוותיקן.

הסיורים הטובים ביותר ידלג על התורים הארוכים בוותיקן. כניסת השותפים לוותיקן היא אחת החוויות הטובות ביותר בעולם, והיא אופציה מצוינת לאנשים ששונאים לעמוד בתורים ארוכים. זה גם מאפשר לך לדלג על הקווים להיכנס בזיליקת פטרוס הקדוש ומוזיאון הוותיקן. רוב הסיורים המודרכים גם מציעים לדלג-the-line כניסה, מה שהופך אותם אפשרות מצוינת לאנשים שאין להם זמן לעמוד בתור.

מה אומר סיור בוותיקן?

ישנם כמה סוגים שונים של סיורים בוותיקן. כל אחד שונה קצת מהשני. לדוגמה, כמה סיורים מציעים כרטיסים לכניסה אחת, שמאפשרים לך לבקר בכל המוזיאונים מבלי לחכות בתור. סיורים אחרים כוללים דילוג-the-line עובר, אשר יכול להיות מאוד מועיל אם אין לך הרבה זמן לבלות בוותיקן.

אפשרות נוספת היא לצאת לסיור הקיץ של הוותיקן. הסיור הזה מאפשר לכם לראות את בית הקיץ של האפיפיורים, כמו גם את מוזיאוני הוותיקן. מומלץ לקבל את הסיור המוקדם, כיוון שהוא מאפשר לך לקבל את הנופים הטובים ביותר של העיר. אפשרות זו היא הטובה ביותר עבור אלה שקשה להם לעמוד בתור ורוצים לראות כמה שיותר מהוותיקן בזמן קצר.

בנוסף למוזיאונים, קריית הוותיקן היא ביתו של חדר רפאל המפורסם של מיכלאנג 'לו. האוסף הקבוע של המוזיאון כולל כמה מיצירות האמנות החשובות ביותר בעולם. נקודות בולטות נוספות של סיור בוותיקן כוללות את בזיליקת פטרוס הקדוש, שהיא הכנסייה הגדולה ביותר בעולם. העיצוב של הבזיליקה הוא עבודתו של מיכלאנג'לו.

סיור בוותיקן כולל גם את מוזיאוני הוותיקן ואת הקריפטות התת-קרקעיות. המבקרים יוכלו לחקור את פייטה המדהים של מיכלאנג 'לו, אחד הפסלים היפים ביותר של הרנסאנס, ואת בלדצ'ין של ברניני, חופה מפוסלת בסגנון הבארוק.

כמה זמן צריך כדי לסייר בוותיקן?

הוותיקן הוא מקום מדהים לבלות בו. בעיר עצמה יש מספר מוזיאונים, כולל הקפלה הסיסטית. תהיה לך גם גישה לגני הוותיקן. הקפלה הסיסטית היא אחד מבתי הפולחן המפורסמים ביותר בעולם. הבניין הוא הגדול ביותר בעולם, והוא תוכנן על ידי מיכלאנג 'לו.

אם אתה מבקר בוותיקן בפעם הראשונה, תרצה לתכנן לפחות חצי יום. זה ייתן לך מספיק זמן לבקר במוזיאונים, בקפלה הסיסטית ובזיליקת פטרוס הקדוש. יהיה לך זמן גם להימנע מהתורים הארוכים.

לבקר במוזיאוני הוותיקן ובקתדרלת פטרוס הקדוש, לתכנן להגיע בשמונה בבוקר, להגיע מוקדם ייתן לכם מספיק זמן לחקור. תוודא שאתה מבקר קודם במוזיאוני הוותיקן. אחרת, אתה תהיה תקוע הליכה במשך שעות. אתה יכול גם לקחת את קו איי כדי להגיע למוזיאוני הוותיקן. לקו איי יש מספר תחנות ברחבי העיר. אתה יכול לקנות כרטיסים בתחנת הרכבת התחתית או בחנות פינתית.

גני הוותיקן הם ענקיים ויש להם גלריות בסגנונות שונים. הקדש זמן להעריץ את הגנים האנגליים, הצרפתיים והאיטלקיים, כמו גם את המערות המריאניות. סיורים בגנים האלה אורכים כ-90 דקות. במהלך הזמן הזה, תלמד על ההיסטוריה של קבורת האפיפיור. תוכל גם לבקר בנקרופוליס הישן שמתחת לבזיליקה הנוכחית. ייתכן שתצטרך להזמין סיור מיוחד לביקור הזה, כפי שאתה צריך לדבוק בחוקים מיוחדים.