היתרונות של שטיח PVC לילדים

שטיח PVC לילדים

אם אתה חושב לקבל שטיח PVC לחדר ילדיך, אתה יכול לתהות מה זה ומה היתרונות. מאמר זה יסביר את היתרונות של PVC ומה לחפש בשטיח לילדים. תלמד גם כיצד לבחור את הסוג הנכון.

מהו שטיח PVC?

שטיח pvc לילדים הוא כיסוי רצפה מבוסס סיבים שמכוון לצרכים ולדרישות של ילדים. שטיחים לילדים מיוצרים מחומרים שקל לניקוי ועמידים בפני כתמים, והם גם חייבים להיות נוחים להמשיך עליהם. בעוד שרוב השטיחים מיוצרים מסיבים טבעיים כמו צמר, יוטה ומשי, אפשרויות ידידותיות לילדים מיוצרים מניילון, פוליאסטר/חיית מחמד או טריסטה.

מהם היתרונות של שטיח PVC?

לשטיח PVC יש מגוון יתרונות למשפחות. זה קל לניקוי, וזה גם לא יקר. ילדים פעילים, כך שזה טוב שיש משטח רך. יתר על כן, זה מחמם את הילדים, מרחיק אותם מרצפה קרה. ילדים לעתים קרובות עושים בלגן ומושכים על הרצפה. פעילויות אלה גורמות לבלאי על הריצוף, הדורשות ניקוי קבוע. כמו כן, זה מקטין את אורך החיים של הריצוף.

בניגוד לסוגים אחרים של ריצוף, שטיח PVC אינו מכתים בקלות. זה אנטי-מיקרוביאלי, והוא דוחה אבק ועובש. זה קל לניקוי ויכול להתאים לעיצוב. יתר על כן, זה רך יותר מסוגי שטיחים אחרים.

בחירת השטיח הנכון לחדר של ילדכם יכולה להיות מאתגרת. עליכם לאזן בין נוחות, עמידות, עמידות בפני כתמים וקלות הניקוי. סיבים טבעיים רבים, כולל ויסקוזה ואולפין, אינם טובים לבית עם ילדים ותנועה כבדה. לכן הבחירות הטובות ביותר הן ניילון ופוליאסטר/PET. אתה יכול גם לבחור שטיח עם ערימה חתוכה בצפיפות גבוהה או ערימת לולאה.

כיצד לבחור שטיח PVC לילדים?

בבחירת שטיח חדש לחדר של ילדכם, תצטרכו לאזן בין מספר גורמים כמו נוחות, עמידות, עמידות בפני כתמים וקלות הניקוי. ישנם מספר סיבים טבעיים שאינם מתאימים לילדים, כולל אולפין וויסקוזה, ולכן עדיף לחפש חומר סינטטי כמו ניילון או פוליאסטר/PET. סוג אחד של סיבים סינטטיים שהוא אידיאלי לילדים הוא Triexta, המכיל גלוטן תירס טבעי.