טיפול למניעת כינים בשיער

מוטב שתמנע מכינים לשטוף את שיערך על ־ ידי כך שלא תשתף את חפציך האישיים ותטפל בכל בני ביתך שהיו בקשר עם אדם שנדבק במחלה. מכיוון שכינים משגשגות במגע ראש בראש, חיוני לשמור על כובעו של ילדך, בובות, וחפצים אחרים מחוץ לידיהם של אחרים. תמיד לשטוף פריטים אלה במים חמים, ואז לייבש אותם במייבש חם. אם אי אפשר לשטוף אותם, שימי אותם בשקית ניילון במשך שבועיים. גם השריית מברשות במים חמים עוזרת להרוג כינים.

כדי לזהות כינים חיות, השתמש בשילוב כינים דק, למרות שהכי טוב להשתמש במסרק כאשר השיער רטוב, אם יש לך גדיל שורץ כתם, נסה להחזיק אותו תחת אור בהיר. כדי לזהות את הכינים, חלק את השיער לקרקפת ומסרק החוצה חלק אחר חלק. ברגע שתזהה את הציצים, נגב את המסרק נקי עם מגבת נייר לחה. אל תשתמש בחומרי הדברה או בתרסיסי חרקים כדי להסיר כינים מהשיער. יתר על כן, האדים של מוצרים אלה רעילים אם הם נשאפים.

אם אתה חושד שילדך סובל מכינים, נסה להימנע מלחלוק כיסוי ראש עם ילדים אחרים. נסה להפריד בין אביזרי שיער לאחרים, כגון כובעים, קסדות חבטות, צעיפים ובגדים. כמו כן, הקפד שלא לשתף את ילדך בציפית או בשק שינה, משום שהן יכולות לשמש כאדמות רבייה לכינים. תמיד לבדוק את הראש של הילד שלך לכינים ולחיות.

כשאתה מוצא כינים חיות, אתה יכול להתחיל מיד בטיפול. כדי לטפל בשריצת כינים, עליך קודם כל לקבוע אם יש עוד כינים פעילות בבית. ואז, אתה יכול להתחיל למנוע כינים מלהדביק אנשים אחרים. שימוש במוצר המכיל פרמתרין (הנקרא גם Nix) ושמפו קל, ברצונך להיות בטוח שהתרופה מסוגלת להרוג את הכינים במגע.

באפשרותך להשתמש במוצר מקומי עם 1% פרמתרין. אפשר לקנות את המוצר הזה בבית מרקחת או אפילו במכולת. הקפד להשתמש במגבות שונות עבור כל צעד ועבור כל אדם. אחרי הטיפול, תצטרך לעשות בדיקה נוספת. ודא שאתה להסיר את הביצים גם כן. בהתאם לחומרת שריצת הכינים, ייתכן שתצטרך לחזור על הטיפול יותר מפעם אחת כדי להיפטר מהכינים.

קרמים לתרופות נגד כינים הורגים כינים בכל סוגי השיער, מתינוק למבוגר. אתה יכול לקנות קרמים אלה בבית מרקחת, סופרמרקט, או באינטרנט. יש שמגיעים עם מסרקים להסרת כינים מתות ויש שחוזרים על עצמם אחרי שבוע. סריקה יסודית היא גם הדרך הטובה ביותר לתפוס כינים חדשות. עם זאת, כינים לא שורדות יותר מ -24 שעות ללא מארח אנושי, כך שאתה צריך להשתמש בשמפו תרופתי כדי למנוע כינים מ להדביק אזורים אחרים של הגוף שלך.

לאחר טיפול חונק, עליך להמשיך לחפש כינים. אם תראו כינים חדשות, תוכלו לחזור על הטיפול כמה פעמים שתרצו עד שתהיו בטוחים שאתם נטולי כינים. כמו בכל הטיפולים האחרים, אם הכינים ימותו, הן יפסיקו להתרבות וכינים ימותו. אם תשים לב ששוב שורץ שיערו של ילדך, תצטרך לחזור על הטיפול.

שימוש במסרק לגילוי כינים היא דרך מצוינת למנוע מהם להתפשט מכף רגל ועד ראש. גילוי מוקדם של כינים יכול גם לעזור להפחית את הסיכון של הפצת המחלה לאחרים בבית. חשוב גם לבדוק את כל בני הבית אם יש להם כינים, כולל חיות מחמד, במיוחד ילדים קטנים. תבדוק את הילד שלך כל יום במשך כמה ימים ואם אתה חושב שיש לו כינים, אז אתה יכול לטפל בו.

בזמן שאתה בבית, אתה עדיין יכול לבקר רופא אם אתה מודאג לגבי הבטיחות של מוצרים כימיים. חלק מהמוצרים הכוללים כימיקלים מזיקים ואסור להשתמש בהם על ילדים קטנים מתחת לגיל שנתיים. בנוסף, לעולם אל תיישם מוצרים כימיים ליד העיניים או על נגעים פתוחים בקרקפת. יתרה מזו, לעולם אל תשתמש בכימיקלים שאינם מאושרים על ־ ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי.

הורים שיש להם ילד עם כינים צריכים לבדוק אותו או אותה ביסודיות לתסמינים ולבדוק אם יש להם כינים. אם יש לך ילד עם כינים, אתה צריך להודיע להורים של החברים הקרובים של הילד שלהם. אתה יכול גם לקחת את הראש של הילד שלך לאחות בית הספר לבדיקה. לבנך בטח יהיו כריות בשיער אם חבריהם הקרובים לא יתייחסו אליהם כראוי. רופא מכובד יכול לספק טיפול למניעת כינים בשיער.