כיצד לבחור ג’קטים לנשים

ג'קט לנשים

החומר והצבע של הג’קט שלך יקבעו את סגנונו ואת מידותיו. כחול כהה, למשל, הוא בחירה קלאסית. הגוון העמוק שלו דומה לאוכמניות או לספיר. היא מתאימה ביותר לנייטרלים כגון שחור, אפור, לילך, אדום מרופד וצהוב. לא מומלץ ללבוש ג’קט כזה בחודשים חמים יותר. כדי שזה יראה יותר סקסי, את יכולה להשתמש באלמנטים של הצבע הזה בתלבושת שלך.

הצבעים צריכים להיות מבוססים על צבע העור וצורת הגוף שלך. אם יש לך דמות דקה ומחמיאה, בחר מעיל בגוון כהה. אם יש לך גוף רזה, בחר מעיל בצבע בהיר. כחול בהיר הוא בחירה אידיאלית לנשים רזות יותר. עם זאת, אם יש לך דמות גדולה יותר, את צריך לבחור בגוון בהיר יותר. צבע זה הוא רב-תכליתי וניתן לשלב אותו עם פריטי לבוש אחרים.

את יכולה גם ללבוש ג’קט בכחול אם יש לך צורה מעוגלת. למבט רומנטי, לבחור מעיל כחול בהיר עם חולצה לבנה פשוטה. אם יש לך מותניים גדולות יותר, לך על חולצה משוחררת יותר. או שאת יכולה ללבוש חולצה בצבע בהיר יותר עם ג’קט כהה. את יכולה לבחור בחולצה עם שרוולים ארוכים יותר אם יש לך מותניים גדולות.

אם את מחפשת מראה נשי, את יכולה לבחור במעיל עם תבנית. את יכולה ללכת על הג’קט השחור הקלאסי או ללכת על תבנית בכחול. הג'קט השחור הקלאסי נהדר עם ג'ינס. בעוד שהמוטיב הפרחוני הפופולרי על רקע כחול יעניק לך מראה נשי, המוטיב הפרחוני הפופולרי יעבוד היטב עם ג 'ינס. כאשר לובשים את המכנסיים הנכונים, השילוב הקלאסי של מעיל ומכנסיים נראה נהדר. את יכולה לבחור תחתית בצבע בהיר שתתאים לג’קט הכחול.

מה חשוב לזכור לפני שרוכשים ג'קטים לנשים?

חשוב לבחור את הג'קטים לנשים הנכונים. אישה עם גוף עגול או מעורר תיאבון צריכה ללבוש בלייזר בכחול. לבנות עם מותניים מעוגלים או ארוכים, ג’קט כחול בהיר הוא אידיאלי. הצבע הכחול הבהיר של בלייזר ייתן לאישה מבט רומנטי. הניגוד בין כהה לכחול בהיר הוא גם מאוד מושך. זה יכולה ליצור מראה רומנטי תלוי בצבע הג’קט שלך.

צבע הג’קט חשוב מאוד. ג’קט כחול הוא הצבע הרב תכליתי ביותר כשמדובר ברוטב. זה יכולה להיות משולב כמעט עם כל דבר. זה יגרום לך להיראות נשי ואלגנטי. זה ייתן למראה שלך תוספת של שיעור. הג’קט יהיה גם המוקד של התלבושת שלך. אם את קונה ג’קט כחול, את יכולה לשלב אותו עם מכנסיים קצרים. זה ייראה נפלא עם שמלה עם תבנית ויגרום לך להרגיש בנוח.

סגנון הג’קטים לנשים חשוב מאוד. בלייזר בכחול עם הדפסי חיות הוא בחירה מצוינת לקיץ. זה יוסיף אופי לתלבושת שלך ויגרום לך להיראות אלגנטי. מעיל עם תבנית ידגיש את העקומות שלך. בנוסף לצבע, יש לשקול גם את גודל הג’קט. מעיל פסים יראה טוב על אישה עם מותניים גבוהות.

אלמנטים מרובים כלולים במעיל דפוס. הם דורשים מאמץ רב כדי ליצור ולשטוף את הדפוס. לנשים עם דמויות מעוררות תיאבון, ג’קט כחול ישפר את הגזרה שלהן. באופן דומה, בנות עם דמויות עגולות צריכות ללבוש ג’קט כחול בהיר. מעיל כהה יכולה לתת נפח לגזרה שלהם. מעיל עם תבנית יכולה להיות מראה כיפי וסקסי. מעיל בעל תבנית יכולה להיות בסגנון רגיל או רשמי.

הסגנון שלך מושפע מצבע הג’קט שלך. מעיל כחול קלאסי יכולה להיות משולב עם חולצה כתומה, ורודה או חומה. מעיל כחול בהיר יכולה להיות מזווג עם ורוד בהיר או חולצה בצבע אפרסק. מעיל לבן או שחור ניתן לזווג עם חולצה צהובה או ג 'ינס. למראה מודרני יותר, מעיל אדום או שחור יראה נהדר עם בלייזר לבן.