מהו הטרנד לקמינים? ‏

אם אתה רוצה קמין ללא ארובה, יחידת גז ללא תנועה יכולה להיות אפשרות נהדרת. ניתן לרכוב על הרצפה ללא גז, ולא לתת לך מבט חיצוני על האש. הם גם דורשים פחות תחזוקה מאשר אש בעץ ולא מייצרים עשן או אפר. עם זאת, הם יכולים להשאיר פיח על הקירות שלך. לאח יש הרבה קמינים נטולי מעברים עם דלתות זכוכית או מסכים כדי למנוע מהפיח להימלט מהאח.

בעוד בחירת קמין, לשקול את הארכיטקטורה של הבית שלך. אם יש לך עיצוב אח פתוח, ייתכן שתרצה לשקול לשכור קבלן להתקין את הארובה והאח בשבילך. זה יכול לעזור להוסיף ערך לביתך. מצד שני, אם אתה על תקציב הדוק, אפשרות ניידת עשויה להיות אפשרות טובה יותר. בנוסף, העדפותיך האסתטיות עשויות להשפיע על בחירתך. סגנון מסורתי יותר יכול להתאים לאח לבנים בוער-עץ, בעוד סגנון מודרני יותר יכול להתאים לאח ליניארי חשמלי.

קמינים הופכים פופולריים יותר. עם יותר אנשים שנשארים בבית, בעלי בתים רבים בוחרים לשדרג את בתיהם עם מאפיינים מודרניים. בעוד הסגנון של קמינים מסורתיים היה לעתים קרובות מתוך צעד עם טעמם של בעלי בתים, קמינים כיום מאפיינים חלקלקים, עיצובים מודרניים שהם גם פונקציונליים וגם מושכים. האח המודרני מציע לבעלי הבתים את הגמישות להעביר את הקמין מחדר לחדר, תלוי בסגנון הבית שלהם. המגמה של קמינים מודרניים תימשך עד 2021.

קמינים גם עוזרים לביתך להיות יעיל יותר באנרגיה. הם פחות יקרים לריצה מאשר אפשרויות חימום אחרות ויכולים לחמם במהירות חדר. בנוסף, כבאי גז פולטים פליטות מינימליות, שמקטינות את חשבונות החשמל והפליטות. בין אם תבחר קמין מסורתי או מודרני, הבית שלך יהיה מלא בחום לא מסובך. קמינים יכולים לשמש גם כמקום מפגש נעים למשפחה. בנוסף לכך, הם יכולים לספק אור ואף לשמש לבישול.

הקמינים המודרניים נעשים גדולים יותר ואופנתיים יותר. הגזים המסורתיים אומנם מלבניים, אך הקמינים המרובעים החדשים זכו לפופולריות רבה. קמינים גדולים יותר יוצרים מוקד בסלון. הם גם יוצרים תחושה של אלגנטיות ויוקרה. עם זאת, קמינים גדולים יותר דורשים יותר תחזוקה וניקיון. קמין גדול מהרגיל עשוי לדרוש יותר ניקוי ארובות.

אם אתה הולך לאח דקורטיבי, חומר האח הוא שיקול חיוני. החומרים שתשתמש בהם יהיו תלויים בתקציב שלך ובטעם שלך. כמו ילדים, חיות מחמד, ואנשים שנכנסים לחדר עלולים להדגיש את זה.

אם אתה מחפש קמין לבית חדש, חשוב שיבדקו אותו. אתה רוצה לוודא שהארובה תואמת לקודי בניין מקומיים. בנוסף לבדיקת הארובה, מפקח יבדוק אם יש סדקים. סדקים בארובה יכולים להצית חומרים דליקים.

קמינים היו זה זמן רב חלק חשוב בבתים. רבים מקשרים אותם לערבי חורף נוחים ולחגי מולד חמים. האח נקרא לעתים קרובות לב הבית, והוא היה מוקד הפעילות. זה היה גם הכרחי להישרדות בחורף. בין אם אתה מבשל או אופה, קמין חיוני לאיכות חייך.

אתה צריך לנקות את הקמין שלך באופן קבוע. הצטברות אפר או קריאוסוטה יכולה להוביל לאש מסוכנת. כדי לשמור על האח שלך נקי, לגרוף באופן קבוע את האפר ולשכור מטאטא ארובות פעם בשנה. זה יעזור לך לשמור על הבעירה הנכונה של הדלק שלך ולמנוע בעיות עם אפר וגחלים.

קמינים חשמליים הם גם בחירה מצוינת לחימום הבית שלך. למרות היותו קטן יותר מאשר קמין מסורתי, קמין חשמלי יכול להיות מקור טוב של חום לבית שלך. מרחוק קמין יכול לתפקד כתרמוסטט נייד, להתאים את הטמפרטורה בהתבסס על המיקום שלך. זה חוסך ממך להמשיך לכוון את התרמוסטט באופן ידני.

גודל האח צריך להיקבע לפי גודל החדר. קמין שהוא גדול מדי יכול לגבור על החדר או להביא יותר מדי חום לחדר. כמו כן, זכור לשקול את גודל האח שלך. האח צריך להיות רחב מספיק כדי להכיל את האח ולא צריך להאריך בעבר החפצים העיקריים בחדר. כמו כן, אתה צריך להשאיר מינימום של מטר של שטח מעל האח לשים חתיכות דקורטיביות.