מתנות סוף השנה לתלמידים

מתנות סוף שנה לתלמידים

בסוף השנה, הגיע הזמן לשלוח את התלמידים שלך עם כמה מתנות מתחשבות שהם יאהבו בלי לשבור את הבנק! התלמידים שלך לא ישכחו אותם!

אחד הרעיונות שלנו למתנות סוף שנה לתלמידים הוא קלמר מותאם אישית! לא רק שהם ישתמשו בו כל יום, אלא שתוכלו להוסיף הודעה מיוחדת עם כל עיפרון!

איזו מתנה היא הטובה ביותר עבור תלמידי בית הספר?

תלמידי בית הספר משתמשים בסוף השנה כהזדמנות להרהר ולתכנן את השנה הקרובה. בעוד כמה עשויים לבלות את השבועות האחרונים של המחקר נהנה פעילויות מחוץ לבית הספר או לומד לבחינות הגמר או תכנון מחקר בחו ל טיולים – הנה כמה מתנות סוף השנה שהם יאהבו!

הפאזלים המהנים האלה בסגנון הקובייה של מיני רוביק יעוררו את דמיונם ויטפחו את התפתחות המיומנות אצל תלמידים בכל גיל. כאשר הם נרכשים בכמויות גדולות, חידות הקובייה המיני-הונגרית המשתלמות הללו עולות פחות מדולר אחד כל אחת ויסייעו לתלמידים שלכם לפתח טכניקות לפתרון בעיות שהם יכולים ליישם במסגרת הכיתה.

והם יעריכו שיש משהו מהנה לשחק איתו בזמנם הפנוי, בין אם במעונות או בבית. סט חמוד של מרק וביצי רפש בנושא אביב יהווה מתנה מעולה בעלות נמוכה המעודדת משחק יצירתי!

מדפסות בלוטות ' ניידות מיני מספקות דרך ללא מאמץ להפוך תמונות אייפון של התלמיד שלך לאמנות קיר מזכרת שהם יעריכו במשך שנים. להעלות תמונות שלהם( ים), מונוגרמה זה עם ראשי התיבות שלהם או אפילו להוסיף נושא!

אם התלמיד שלך זקוק לאספקה מתמשכת של קפאין, הוא יעריך את המיני קוריג הזה שמתאים יפה למטבח בחדר המעונות וכולל מכונת קפה הניתנת להובלה בקלות עם פילטר.

תלמידים צריכים לעתים קרובות להעביר את יסודות המקלחת שלהם במעונות שלהם, כך שתיק גילוח עור מבודד זה יהווה תוספת מסוגננת אך מעשית. עם שני תאים ומחזיק בקבוקים מצורף, תלמידים יכולים לארגן את כל האספקה שלהם בצורה מסודרת תוך שהם נראים במיטבם!

שעון מעורר עם תכונות אזעקת זריחה יכול להקשות על התלמידים להיכנע לפיתוי להשתמש בטלפונים שלהם או לגלול במדיה החברתית דבר ראשון בבוקר. דגם כמו השחזור של האץ ' עשוי להציע תכונות מיוחדות שונות המסייעות להעיר אותם בעדינות עם תאורה רכה וצלילים מרגיעים כדי להרגיע את תחילת הבוקר שלהם נכון.

מהי מתנת פרידה לסוף שנה?

עם סיום שנת הלימודים, העניקו לתלמידים מתנות מיוחדות כתודה על כל העבודה הקשה, המסירות והצמיחה שלהם במהלך השנה. מפריטים זולים ועד אישיים, מתנות להתראות הן דרך יעילה להראות שאכפת לך.

כמתנת פרידה אידיאלית, ענן מילים מותאם אישית עושה מחווה משפיעה הדורשת ממך זמן או מאמץ מינימלי. כל שעליך לעשות הוא להשתמש במחולל ענן מילים מקוון כדי להתאים אישית אחד לכל תלמיד בכיתה שלך.

כמתנת פרידה מתחשבת נוספת, סט צבעים לא רעילים יהווה מתנה מצוינת. מושלם עבור קוצו פרויקטים ובטוח להביא שמחה, צבעים אלה יביא אושר עבור שנים.

מתנת פרידה זולה אך מתחשבת זו תשרת את המקבל במשך שנים. מושלם לתלמידים שמתחילים פרק חדש כמו תיכון, מכללה או כל שלב פסאודו-מבוגר אחר!

התלמידים שלך צריכים את הכלים הנכונים לשלב הבא, אבל כדי לעזור לשמור על המנטליות שלהם חיובית ולשמור על הלך רוח פרודוקטיבי אתה יכול גם ליהנות מלספק להם כרטיסי אישור חיוביים שהם יכולים להציג בגאווה בכיתה או באזור לימוד. מסגר אותם כך שהתלמידים יהיו קרובים במהלך מפגשי למידה או לימוד.

שקול לכתוב להם מכתב המבטא עד כמה תתגעגע אליהם ולשתף זיכרונות שמחים שהביאו לחייכם לאורך השנים. זה יגרום מתנת פרידה אידיאלית שעוזרת להם לזכור אנשים מיוחדים בחייהם שתמיד היו שם בשבילם לאורך כל הדרך.

מציאת מתנה מתאימה להנצחת מישהו מיוחד יכולה להיות מסובכת, אך בעזרת הדרכה ומחקר תוכלו לגלות משהו בלתי נשכח באמת. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל:

אילו מתנות מורים נותנים לתלמידים בסוף השנה?

לא משנה אם זה עבור מתנות סוף השנה לתלמידים או מתנות הערכה המורה, יש שפע של אפשרויות מתחשב בחוץ-ואל תדאג: אף אחד לא ישבור את הבנק!

שקיות מותאמות אישית להפוך מתנה מורה מעולה כי הם למעשה להשתמש לאורך כל השנה. בנוסף, זה נותן למורה שלך משהו אישי שמראה את הערכתך ומראה עד כמה אכפת לך!

למשהו מתחשב באמת, למה לא לתת למישהו ספר חסד? ספרים אלה מכילים משפט התחלה כדי לעזור ליצור יותר מתחשב מחמאות; לרבד אותם שנמשך מזכרת! לחלופין, השתמש בו כפעילות בכיתה בסוף השנה ובקש מהתלמידים לכתוב מחמאות אחד על אחד על כל אחד מחבריהם לכיתה!

דגי בטה מכינים מתנות נהדרות למורים בסוף השנה! לא רק שהחיה החמודה מקסימה, אלא שהערך החינוכי שלה יעזור לתלמידים שלך ללמוד לכבד אחד את השני ולבנות רוח קהילתית.

המורים יאהבו את המתנה הזו מכיוון שהיא מעודדת את התלמידים להיות נועזים ולהתמודד עם אתגרים חדשים באומץ. בנוסף, זה הופך רעיון הווה מצוין למורים עם תלמידים רבים מכיוון שהוא מקל על שיתוף מתנות!

פינוקים תוצרת בית הם תמיד להיט עם ילדים, ויצירת סלסלות מתנה תוצרת בית בסוף השנה עם התלמידים שלך או באופן עצמאי היא דרך מצוינת לממש את השרירים היצירתיים שלך!

שרביטי בועה לעשות מתנה זולה אך מרגשת לתלמידים בכל גיל-אתה יכול לרכוש אחד קטן כמו דולר אחד בעץ דולר!

בתקציב, ספרי זיכרון עם התלמידים שלך יכולים לשמש גם דרך מצוינת לתעד את הרפתקאותיהם ולהכיר בכל עבודתם הקשה במהלך השנה.

כתיבת מכתבים היא מסורת עתיקת יומין שמורים רבים אוהבים. תודה למורה שלך במכתב יכולה להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להראות את הערכתך ולהראות לתלמיד שלך עד כמה העבודה הקשה שלהם תרמה להשכלתו – בין אם זה אומר לכתוב פתק מקסים ביד, לשלוח להם כרטיס אלקטרוני עם תמונות מצורפות, או מתנה לסוף השנה תבטיח שהם יזכרו אותך תמיד!

מדוע לתת מתנות מותאמות אישית לסוף השנה לתלמידים

מתנות מותאמות אישית בסוף השנה הן דרך אידיאלית לחגוג את כל מה שהתלמידים שלך למדו והשיגו במהלך השנה האחרונה, כמו גם לשלוח אותם הביתה עם משהו שהם ישמרו ויוקירו במשך שנים רבות.

מורים נהנים לעתים קרובות לתגמל את תלמידיהם בסוף כל שנת לימודים עם אסימונים קטנים כדי לסמן את הישגיהם ולחגוג את מאמציהם. נוהג זה מותר בדרך כלל על ידי מחוזות בית ספר ומספק דרך מהנה לכבד ולהנציח את מאמצי התלמידים שלך.

כשמחפשים מתנות תלמידים בעלות תקציב שניתן להתאים אישית, עפרונות מהווים אופציה מצוינת. לא רק שהם מותאמים אישית בקלות עם פתק ממך או מאחד מחבריהם לכיתה, הם מציגים מתנה שימושית ומתחשבת שתלמידים ישמרו במשך שנים. בנוסף, לעתים קרובות יש עיצובים חמודים בחנויות יצירה או באינטרנט!

מתנה זולה בסוף השנה היא צנצנת מלאה בממתקים מחנות הדולר המקומית שלך. התאמה אישית של זה עוד יותר עם תוויות כדי להפוך את ההווה שלך באמת אחד של סוג; ואז למלא אותו עם שוקולד, מרשמלו ו/או קרקרים גרהם!

הוסף תג סוף השנה עבור כשרון נוסף! זוהי דרך זולה ופשוטה להראות לתלמידים שלך עד כמה אכפת לך ביום האחרון שלהם בבית הספר!

תן את המתנה של כיף עם צעצועים בסוף כל שנת הלימודים; התלמידים שלך יעריכו את כל המאמצים שלך ביצירת משהו שהם ייהנו במשך שעות לבוא!

עיסוק התלמידים שלך בבחירת המתנה שלהם הוא רעיון מצוין. הם יכולים לסייע בבחירת נושא והצבעה על תוכנו.

אם התלמידים שלך נהנים ממשחקים, שקול ליצור קאהוט! חידון עם שאלות על כל תלמיד וזיכרונות מהשנה.

תלמידי חטיבת הביניים שלך יעריכו את קבלת המתנה הזו לחופשת סוף השנה, מכיוון שהיא תשאיר אותם מעורבים ומבדרים במהלך חודשי הקיץ-שלא לדבר על מתן זמן איכות עם כל אחד מהם! מתנה זו עושה עבור סוף מצוין של השנה הנוכחית כי הם באמת אוצר.