מה חשוב לדעת על אוכל לחתולים?

אוכל לחתולים

כטורפים, חתולים זקוקים לחלבונים מן החי לצורך אנרגיה. יתר על כן, חתולים זקוקים גם לשומנים, פחמימות וסיבים בתזונה שלהם כדי לספוג ויטמינים ומינרלים ביעילות.

למרבה הצער, מזונות יבשים מסחריים רבים מכילים יותר מדי פחמימות-רק 10% מהקלוריות היומיות של החתול צריכות להגיע ממקורות מזון מבוססי פחמימות.

מהו אוכל החתולים הטוב ביותר?

מזון החתול האידיאלי יכיל מרכיבים באיכות גבוהה העונים על הצרכים התזונתיים שלה ומספקים יתרונות בריאותיים אופטימליים, ללא חומרים משמרים, חומרי טעם וריח או צבעים נוספים שעלולים להוות סיכונים לבטן.

מזון טוב לחתולים מכיל חלבון, שומנים, פחמימות וויטמינים שנועדו לקדם את רווחת חיית המחמד שלך. בנוסף, מוצרים אלה עשויים לכלול מרכיבים שאינם ספציפיים לחתול כמו חומצות אמינו או חומצות שומן שלא ניתן לייצר באופן פנימי על ידי חתולים.

מרכיבים אלה יבטיחו לחתול שלך את כל התזונה הדרושה לה לבריאות ופעילות מיטבית, כמו גם שמירה על משקל אידיאלי.

כחלק מהתזונה שלהם, חתולים יצרכו גם מגוון של ירקות ופירות המספקים ויטמינים וחומרים מזינים חיוניים שונים.

ברשימת המרכיבים, שימו לב האם יש נגזרות בשר או תוצרי לוואי מבתי מטבחיים-שאריות אלה מבתי מטבחיים מספקות ליצרנים אמצעי חסכוני להוספת נפח.

לכן, חשוב שתקרא את התווית מקרוב ורק תרכוש מוצרים החושפים את כל המרכיבים העיקריים שלהם. אחרת, אם אינך יודע מה יש בתוך מזון החתולים שלך, ייתכן שאתה נותן לו הזנה נמוכה.

מהי כמות האוכל המומלצת לחתולים?

כמה מזון אתה מאכיל את החתול שלך תלוי בגיל, במשקל ובצרכים התזונתיים שלו. קלוריות על אריזות המזון שלהם מועילות בדרך כלל בקביעת הקצבה היומית המומלצת שלהם.

התייעץ עם וטרינר לגבי כמות המזון לתת לחתולים חולים או לסובלים ממצבים רפואיים כמו סוכרת. במקרים כאלה, התזונה שלהם צריכה להסתובב סביב לוח הזמנים של הזרקת האינסולין שלהם.

חתולים בדרך כלל דורשים לפחות שתי ארוחות בכל יום; זה תלוי במידה רבה בלוח הזמנים האישי שלך והאם יש להשאיר מזון ברציפות או לא.

עקביות בכמות המזון שאתה מאכיל את החתול שלך היא המפתח לרווחתם הכללית; אחרת הם מסתכנים בהשמנת יתר ופיתוח בעיות בריאות בהמשך.

האכילו את החתול שלכם בקלות בכמה ארוחות קטנות בכל יום על ידי הנחת המנה היומית שלהם בקערה וחלוקת מנות קטנות לאורך כל היום. שיטה זו חוסכת כסף תוך הבטחת שהם לא אוכלים יותר מדי, לוקח קצת נחישות אבל לשלם דיבידנדים.

האם חתולים זקוקים למזון רטוב?

חתולים הם טורפים מטבעם ואינם מסתגלים היטב לאכילת מזון יבש בשל תכולת הפחמימות הגבוהה שלו-מה שהופך את תחזוקת המשקל לקשה הרבה יותר עבור חתולים אלה.

בשל גישה מוגבלת למים בטבע, חתולים נמצאים בסיכון גבוה יותר להתייבשות, מה שמצריך יותר מים בתזונה שלהם מאשר כלבים-זו הסיבה שווטרינרים רבים ממליצים להאכיל מזון רטוב ולא יבש.

מזון רטוב עם תכולת הלחות הגבוהה שלו מסייע במניעת בעיות בדרכי השתן כגון דלקת שלפוחית השתן ואבנים בשלפוחית השתן אצל חתלתולים שאינם מקבלים מספיק נוזלים בתזונה שלהם. בעיות כאלה נוטות יותר להתעורר בקרב חתולים שאינם מקבלים לחות מספקת באמצעות מזון בלבד.

מזון רטוב מספק גם חומרים מזינים חיוניים שחתולים אינם יכולים לייצר בעצמם, כגון טאורין. טאורין היא חומצת אמינו אשר ממלא תפקיד חיוני בבריאות העין, תפקוד הלב ובריאות הכליות.

לקטלוג אוכל לחתולים לחצו כאן:

https://www.forpet.co.il/%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/